mulle meeldivad värvitud huultega mehed

reporting from another world.


  • panin tähele et mu blog haiseb 
  • sest ma postitan ainult sitta siia
  • poh tegelt
  • postitan sitta edasi
  • WHO DOESN'T KNOW
  • siis esmaspäeval tuli Lil Wayne-l album/mixtape/EP/misiganes välja
  • see imes
  • ärge kuulake seda
  • tegelt paar head lugu oli aga need olid juba enne selle väljatulekut saadaval
  • mingi üleeile tuli vist eminemi no love video välja
  • mu esimene reaktsioon oli

  • ain ütles et lil wayne omas sellel trackil
  • no ütleme nii et ega see väga mõõda arvamus ei olnud
  • vihkan et nad kasutavad nii palju green-screeni videotes
  • embedin selle sissekande lõppu
  • ANYWAYS
  • mis ma sel nädalal teinud olen
  • las ma mõtlen
  • umm
  • midagi?
  • käisin kolmapäeval ÖE koosolekul

  • suht jama oli, was not amused
  • esitati igast küsimusi
  • roland tahtis ausaid vastuseid
  • hui saigi 

  • neljapäeval pidin maidu juurde videot tegema minema
  • cheesy shit
  • et miks tahan liituda ja kes ma olen
  • ei viitsind teha seda
  • kui selle ülelaskmise pärast mul kandideerida ei lasta

  • siis ma ei tea mis saab
  • tegelt suht poh

  • IN OTHER NEWS
  • elu on suht gay
  • igav nädalavahetus
  • igavad tunnid
  • terved koolipäevad on igavad
  • iga tund

  • the fuck you talkin bout bitch
  • 10. klass on lebokunni parim sõber
  • paljud hõumid on twitteriga liitunud
  • ja paljud neist twiidivad ainult paska...
  • JAH
  • eks see elu nii kipu olema
  • paneks siia midagi deepi aga ei viitsi
  • LÕPP PUNKT ON SIIN

  • jeesus armastab teid

lubasin videot teile musid


käituge hästi ja sööge köögivilju
peatse kohtumiseni


special thanks kiksile kes mind gifidega toetas

No comments:

Post a Comment