kiire blogi ft. päikesetõus

Tere. Hetkel olen niiumbes 17 tundi ärkvel olnud ja ei plaani magama minna. Kuigi kahtlesin endas kas on mõtet ööläbi ülal istuda, selle tegevuse tagajärgi uurinud ja muid asju teinud, otsustasin siiski, et what the hell, see ei tee kellelegi liiga. Haha, tahaks näha oma ema reaktsiooni, kui ta hommikul vara mind üleval näeb.

Ma ei tea miks ma üldse seda siin kirjutan. Järelikult peab mul mingi sõnum teile olema. Muidugi, esiteks pean tänama kõiki neid inimesi kes mind toetanud on, ükskõik millisel viisil. Kõiki neid, kes minu jaburat teksti oma peas läbi seedida suudavad.

Minu keskendumisvõime on antud hetkel üsna sitt, ehk ma ei suuda ilusaid sõnu ritta panna. Tuleb koledaid panna.

Vahel olen mõelnud, miks ma olen.. selline nagu ma olen? Ma ei tea. Ühte asja enda kohta tean, ma loon erinevaid ettekujutusi isiku kohta nende välimusele baseerudes. Ma lihtsalt vihkan nii paljusi stereotüüpe.. miks ei võiks inimesed kõik normaalsed olla? Ma vihkan seda Ed Hardyt kandvat klubiossi. Ma vihkan neid inimesi kes arvavad, et eelmine tüüp vägev on. Ma vihkan seda, kui inimesel on kitsas silmaring. Ma ei väida, et ma kohe mõni jumal oleks ja teaksin kõiki elusaladusi viimase detailini, aga lihtlabast lollust on meie ühiskonnas talumatul hulgal. Vihkan inimesi kes vaidlevad religiooni üle, kes seda teistele peale suruvad või siis selle pärast kellelegi kahju teevad. Ma vihkan seda paksu luuserit kes on socially awkward. Vihkan inimesi kes vinguvad kõige üle, aga olukorra parandamiseks ei tee midagi. Vihkan kui inimestel ei ole ühtegi intelligentset põhjendust oma idiootsele argumendile. Sellistega suheldes pigem olen lihtsalt ise vait, sest tean, et kõik ei saagi täiuslik olla - ei mõni tüli, ega ka see blogipostitus.



call me shallow või midaiganes, sa tead et mu jutt on jumala tr00, i dont really give a fuck.
kriss out ( 6:38 AM )





ahjaa, crocse vihkan ka hahaha

3 comments:

  1. Karm. Kas oled vägivaldne?

    ReplyDelete
  2. Tuleb välja, et vahetevahel on kasulik öösiti üleval istuda. Tuleks mul ka vaid siuksed mõtted pähe...

    ReplyDelete