Rollin oma pead klaviatuuril

edrty7uuuuuy6t5r43ewwwwwwerty7u8+0pnjm65 fcnjuim+öö´+nhju     swwwwbg njm dddddddddddnyumöl+äü+mnhyu  cxvbhynmöim gn5fvr cxsw bhhnö.-äüö. njuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhäü-Õ*_ÕÄö,m.iiii sxwc bynhmÄÜÖ_ööööööönju                      

nagu mu tööõpetuse õpetaja kunagi ütles oma fäänsi ameerika aktsendiga
"SEE ON KUNST!"


Ärge mulle kallale hüpake, kallid kaasmaalased. Sellel postitusel on tegelt point ka. Nimelt lasi KANYE WEST, geenius nagu ta on, uue G.O.O.D. Friday loo välja. See tähendab seda et ma panen selle siia, y0!



no veits imelik laul on aga elab üle, teget päris hea ju!

räägiks veel sellest ka et täna oli selline väga ilus ja inspireeriv ja kõik muu gayde omadussõnade rohke vaatepilt kui KG kõrval mõnus udukene maas oli. taevas oli õrne vikerkaare värve täis ja see kõik oli änks. läksime sannuga udu sisse jooksma ja siis karjusime LITS ja TÜRA ja siis oli vägev kaja seal. selveri juures sõin vaniljepudingut ja siis tuli üks valge kiisu ja hüppas meile sülle ja tahtis ka ampsukest saada ja siis ma jätsin talle veits ja ta nautis seda rohkem kui mina.



hõumid tevad miks see video mu blogis väärilisel kohal on!

siis mulle meeldib see lugu ka veits



nüüd läks paljuks juba
tsau

No comments:

Post a Comment