Don't you ever stop

Paljud mõtlevad, et minu sissekanded on neile mõeldud. Ära saa valesti aru, käesolev postitus on pühendatud sulle.


Kirjutan ridu mis voolavad läbi iga su veeni ja veresoone. Kirjutan ridu mida tunnetavad isegi su kromosoomid. Mõtted tungivad sügavale, nii sügavale, et kõik imiteerijad lõpetavad pooleteise meetri sügavuse muldkatte all. Ilma minu loata ei lenda isegi linnud, sest minu maailm on teistsugune. Kui vaatate üles, mõistate, et lage ei eksisteeri. Ainuke piir on taevas, kus hõljuvad mu mõtted ja vahel ka mina. Te kõik olete tunnistajad, aga ma ei ole veel lõpetanud, seega hoidke oma suud kinni ja laske oma silmadel kuulata.


Peale kolme tassi kohvi on enesetunne stabiliseerunud. Pool hommikut oli pea paks ja schweppesi maitse kurgus. Mul pole hetkel kindlat eesmärki, miks ma blogin, niisiis tulebki üks seosetu mulin tegelt siia.

Kool. Sama igav ja mõttetu nagu alati, ainuke asi on see, et nalja saab järjest rohkem. Ühes olen ma kindel - keemikut minust ei saa. Neljapäeval oli kontrolltöö ja ma nägin töös ainult veidraid tähekombinatsioone ja seosetuid numbreid. Inglise keele tunnid on ka veidi meeldivamaks muutunud. Seal on koguaeg mingi energialaks sees, tavaliselt ei tee ma sittagi kaasa ja tõmblen niisama pingis. Sannuga on tore sõnaraamatuid sirvida ja weird-ass sõnu sealt leida. Good times. Varsti pannakse vist esta ja mate kursusehinded välja - esimesega on väike segadus, sest see miljonimäng mis õpetajatepäeval oli premeeris mind ühe mittearvestusliku e-kooli kahega. Esimene reaktsioon oli, et mõrvan Janeli, siiani pole viitsinud seda korda saata. Don't freak out, ma tegelt ei mõrva inimesi (selleks on olemas proffessionaalid).


See nädal on tundunud nagu aasta. Ma olen nüüd Õpilasesinduse liige ka. 7-8 olid valimised, sain närused 27 häält. Ma ei põe sellepärast, sest ainuke reklaam mis ma tegin oli facebookis. Muidugi, tänan kõiki neid inimesi kes mind valisid. Loodan, et tulevikus ei hakka ÕE koosolekud muid asju segama. Õnnitlen Aini ja Ristot, kes said tublid 40+ häält. Värske veri on igale poole vajalik.

Eile oli saaremaa ralli (kuhu ma teatud põhjustel ei jõudnud). Olime Alexi, Kätu ja Triinuga bändikas, kus oli kõvasti toredam kui rallil - isegi kui seal oleks massiivseid plahvatusi toimunud. Hiljem lisandusid Mart, Kristjan ja mingid 2 tundmatut tšikki. Rohkem detaile ei avalikusta :)

HEAST Reedest rääkides, siin on uus GOOD Friday lugu Kanye, Lupe ja Pharell-i poolt :










No comments:

Post a Comment