Mustvalge esmaspäev


Dear diary.

Täna considerisin tõsiselt suitsiidi. God damn, kõik minu ümber tunduvad vahetevahel täielikud hälvikud ja ajudoonorid. Nagu varem juba maininud olen siis elu on suht gay ja ma ei mõtle gay as in õnnelik ja erksavärviline, üldsegi mitte heas mõttes. Alakaelu on aegade algusest imenud, aga kui sinu ajusid igapäevaselt nussitakse muutub see talumatuks. Räägiks koolist veits. Tundub, et käesolev nädal on esimene TÕSINE koolinädal - kontrolltööd ja värgid. Kui ma üleöö usku endasse ei kaota (tegelikkuses aga olen selle äärel juba), siis teen ma need edukalt ära. Nagu paljud teavad siis ma valisin C keeleks Hiina keele, just for the sake of it. Kuna õps laseb hiinas lepsi edasi ja õpetada ei viitsi siis õpetab Gennaadi meile "Ida kultuuri ja filosoofiat". Nimelt täna oli vaja essee kirjutada. Selline juhus oli omalaadsete seast esimene, sest ma pole varem esseed nagu for real kirjutanud. Mõtlesin, et see on minu jaoks katsumus, aga võta näpust.

Miks "Mustvalge esmaspäev"? te küsite, lihtsalt, sest hetkel on tuju üsna tume ja ma ei viitsi ausaltõeldes midagi selle parandamiseks ka teha. Kui natuke veel edasi scrollite, näete, kuidas ma olen sinna paar lugu toppinud, mustvalge pildiga, sest kuu aega on veel Weezy vabastamiseni jäänud, aga kedagi peale minu see ei koti niiet ma ei judge teid.

y e s

Oma Twitteris kisasin ükspäev, et otsin oma blaugile co-writerit ja ma arvan et ma olen ta ka leidnud. Kõik on tema enda otsustada.

Püsige lainel - varuks on sitaks üllatusi.











what is this emo blaug '10 ?

No comments:

Post a Comment