Renegade

Never been afraid to say,
what's on my mind at any given time a day...


I just watched a tv-show, that fucked up my day.
Mis toimub? Miks mängivad kõik omale aastatega normaalse maine üles ehitanud muusikakanalid sellist muusikat, nagu seda on indie rock ja üldine pop muusika vms. Muidugi on selle muusikaks nimetamine patt, sest see on lihtsalt nii sisutu. Ei ole rõhku pandud ei sõnadele ega ka muusikale.
See on kuradi frustreeriv kuulda seda jama. Need ,,muusikud'' on põhiliselt inglased, šotlased ja siis veel need ,,i'm from down under'' austraallased, kellele on ilmselgelt päike liiga teinud. Pange end põlema!
Tänases inka tunnis oli lisaks situatsioon, kuidas kitsate pükste ja veel kitsama silmaringiga 12ndik lasi oma iPodist indierockilikke laule, millega tekkis mul kihk hüpata aknast alla. Ma lihtsalt ei mõista seda, milleks kuulata laule, kui need ei anna midagi. Näiteks hiphop on täis geniaalseid mõttekäike ja
ideid, mida on võimalik enda üldiseks hüvanguks ära kasutada, metalis on kitarririfid, mida on lust kuulata juba ainuüksi nende kompleksuse pärast. Aga mida annab laul, milles pole kumbagi?Masenduse ja tunde, nagu oleks hea idee joosta peaga vastu seina, millest tekib omakorda peavalu. Tekib negatiivne ahelreaktsioon. Ja see on asi, mida muusika ei tohi põhjustada, vaid asi, mille muusika peaks tuhandeks killuks põrmustama.
Niiet lgp Eesti vabariigi kodanikud, mõelge hästi järele, mida kuulata ja mida mitte, ja kui te leiate, et teil on vaja ikka kuulata mõttelagedaid laule, siis palun, hoidke oma iPodid ja telefonid minu juuresolekul taskus. Tänan!


...'cause I'm a renegade.

5 comments:

  1. Fuck yes! I <3 you now, Sten.

    ReplyDelete
  2. oled sa üldse indie rocki põhjalikumalt kuulanud, väites, et kõik laulud on sisutud? su väide pole isegi põhjendatud.
    kas populaarsetest muusikakanalitest lastav hiphop on alati normaalne v? ''can we pretend that airplanes in the night sky are like fucking shooting stars??? :)''. sama on indie rockiga.
    kitsa silmaringiga oled siin pigem sina.
    http://media.tumblr.com/tumblr_l5j9ntyquR1qb53og.gif

    ReplyDelete
  3. Esiteks, on erandeid jah, mis kehtivad nii sinu indie rocki kui ka minu hiphopi kohta, olen isegi sinuga Airplanes'i osas ühel meelel.
    Teiseks, kui sinu arust väide on mul tekstis põhjendamata, siis soovitan sul silmaarsti juures aja kinni panna.
    Kolmandaks, kitsas silmaring, omfg.
    Mõtle enne parem, kui sa hakkad esitama mõttetuid vastuväiteid, mis sinu vaatenurga kaitsmisele kuidagi kaasa ei aita.

    ReplyDelete
  4. excusez-moi? :'D
    ma nüüd kuidagi ei leia, et mu väide mõttetu oli, aga pls ära sellest nüüd suurt numbrit tee, et mulle su väide väga rumal tundus ja et ma tahtsin sulle igati asjakohast vastukaja saata.
    don't answer this. just don't.

    ReplyDelete
  5. mõtetu tühi "rebellious" pubeka rage. ng what tõesti... mõtled ka mees? omg nag, nii lolli juttu pole ammu lugenud...
    ja sul tõesti on kitsas silmaring, isekas oled ka veel pealekauba: ainult see muusika, mis sulle meeldib on hea? douchebag of the year, dude.
    mulle meeldib kõiksugu muusika, ja mis siis on?

    ReplyDelete